Polityka zwrotów i refundacji

Przysługuje Ci prawo do rezygnacji z zamówienia w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.

1. Termin rezygnacji z zamówienia wynosi 14 dni od dnia otrzymania towaru lub od dnia, w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia, niepełniąca funkcji przewoźnika, weszła w posiadanie dostarczonego produktu.

    2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia. O swojej decyzji możesz nas poinformować drogą mailową pisząc na adres pytania(@)sprawdzonydietetyk.pl i wysyłając np. udostępniony formularz

    3. Zwrotu kosztów dokonamy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych towarów. Wykorzystamy ten sam sposób płatności, który został użyty przez Ciebie do złożenia zamówienia, a Ty nie poniesiesz żadnych opłat z tytułu takiego zwrotu.

    4. Warunki zwrotów:

    a. Aby towar kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:

    • – Towar został zakupiony w ciągu ostatnich 14 dni
    • – Towar umieszczony jest w oryginalnym opakowaniu

    b. Zwrotowi nie podlegają następujące towary:

    • Towary i usługi wykonane na zamówienie lub ściśle spersonalizowane.
    • Towary, które ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne lub higieniczne nie nadają się do zwrotu i po dostarczeniu zostały rozpakowane.
    • Towary, które po ich dostarczeniu, zgodnie ze swoim charakterem, zostaną nierozerwalnie połączone z innymi przedmiotami.
    • Towary które są dostarczaniem treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

    c. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru, który nie spełnia powyższych warunków zwrotu. Decyzję o zwrocie podejmujemy według własnego uznania.

    5. Zwrot towarów

    a. Klient ponosi koszty i ryzyko związane z odesłaniem towaru do nas. Towar należy wysłać na następujący adres: Gabinet Dietetyczny J&M Professional Jastrzębie-Zdrój 44-335 ul. Wielkopolska 61

    b. Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.

    6. Kontakt do nas

    Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej Polityki Zwrotów i Refundacji, skontaktuj się z nami
    -drogą mailową na adres pytania(@)sprawdzonydietetyk.pl,
    -telefonicznie +48 508483304,
    -listownie : Gabinet Dietetyczny J&M Professional Jastrzębie-Zdrój 44-335 ul. Wielkopolska 61